EAP w działaniu. 14 różnic
EAP Lyra Polska | platformy wellbeingowe / lifestyle | |
---|---|---|
Badania
Kompleksowa ocena silnych stron i wyzwań oraz gotowości firmy na zmiany i kryzysy.
| ☺ Raport WINS | ☹ |
Psychoterapia i coaching w gabinecie i online
Całościowe wsparcie psychologiczne i rozwojowe online i stacjonarnie / face to face
| ☺ W 160 miastach w Polsce | ☹ |
Brak oczekiwania na terminy
Natychmiastowa dostępność usług. Połączenie z psychologiem w 15 sekund. Całodobowa pomoc dostępna przez cały rok.
| ☺ | ☹ |
Dostęp do specjalistów
Szeroka pula specjalistów dobieranych do problemu. Psycholodzy, psychodietetycy, psychoonkolodzy, prawnicy, coachowie, interwenci kryzysowi, eksperci finansowi.
| ☺ Także praca z dokumentem prawnym | ☹ Ograniczony wybór |
Profilaktyka i interwencja kryzysowa
Crisis shield, interwencje kryzysowe 24/7, wsparcie dla HR podczas sytuacji kryzysowej, sztab kryzysowy online i warsztaty u klienta.
| ☺ Także w siedzibie klienta | ☹ |
Klinicznie potwierdzone metody
Wsparcie doświadczonego działu klinicznego
| ☺ | ☹ |
Strefa klienta na komputer i aplikacja na telefon
Dostępna w różnych językach
| ☺ | ☺ |
Bezpieczeństwo i poufność
Anonimowe rozmowy i logowanie, zgodność z RODO, najwyższe standardy poufności
| ☺ | ☹ |
Wsparcie dla HR
Opiekun klienta od momentu wdrożenia, HR Insights, program Help the Helper i webinaria dedykowane.
| ☺ | ☹ |
Profesjonalne wdrożenie
Sesje wprowadzające w siedzibie klienta i online, materiały oraz dedykowany opiekun, od początku trwania kontraktu
| ☺ | ☹ |
Doświadczenie w obsłudze klienta korporacyjnego
13 lat doświadczenia i wsparcie dużej organizacji macierzystej
| ☺ | ☹ |
Wsparcie w siedzibie firmy
Dyżury psychologa, warsztaty i sesje stacjonarne dla pracowników.
| ☺ | ☹ |
Człowiek w relacjach
Brak AI w działaniu klinicznym, kontakt z prowadzącymi webinaria na żywo. AI wspiera ekspertów, a nie ich zastępuje
| ☺ Webinary na żywo z możliwością pytań, brak AI w wsparciu. | ☹ Czaty AI, dominują nagrania, podcasty czytane przez AI, nacisk na skalowalność, nie wsparcie. |
Psycholog Pierwszego Kontaktu
Wstępna rozmowa, bezpośrednio z psychologiem na linii, dobór terapeuty dopasowanego do problemu.
| ☺
| ☹ Tinderyzacja wsparcia: wybór tylko po zdjęciu, bez rozmowy i pomocy. |
Umów się wygodnie na spotkanie
Jednak różnice to nie wszystko. Sprawdź nas w praktyce. Zapraszamy Cię na krótkie spotkanie z Joanną Michalczuk, menedżer ds. współpracy biznesowej, która po zapoznaniu się z potrzebami i oczekiwaniam Twojej firmy zaproponuje Ci scenariusze wdrożenia EAP i zaprosi do testowania Strefy Klienta VIP.
Zapraszamy Cię do rozmowy!