Wybierz język
EN

EAP w działaniu. 14 różnic

 

EAP Lyra Polska

 platformy wellbeingowe / lifestyle

Badania

 

Kompleksowa ocena silnych stron i wyzwań oraz gotowości firmy na zmiany i kryzysy.

 

Raport WINS

Psychoterapia i coaching w gabinecie i online

 

Całościowe wsparcie psychologiczne i rozwojowe online i stacjonarnie / face to face

 

W 160 miastach w Polsce

Brak oczekiwania na terminy

 

Natychmiastowa dostępność usług. Połączenie z psychologiem w 15 sekund. Całodobowa pomoc dostępna przez cały rok.

 

Dostęp do specjalistów

 

Szeroka pula specjalistów dobieranych do problemu. Psycholodzy, psychodietetycy, psychoonkolodzy, prawnicy, coachowie, interwenci kryzysowi, eksperci finansowi.

 

Także praca z dokumentem prawnym

Ograniczony wybór

Profilaktyka i interwencja kryzysowa 

 

Crisis shield, interwencje kryzysowe 24/7, wsparcie dla HR podczas sytuacji kryzysowej, sztab kryzysowy online i warsztaty u klienta.

 

Także w siedzibie klienta

Klinicznie potwierdzone metody

 

Wsparcie doświadczonego działu klinicznego

 

Strefa klienta na komputer i aplikacja na telefon

 

Dostępna w różnych językach

 

Bezpieczeństwo i poufność

 

Anonimowe rozmowy i logowanie, zgodność z RODO, najwyższe standardy poufności

 

Wsparcie dla HR

 

Opiekun klienta od momentu wdrożenia, HR Insights, program Help the Helper i   webinaria dedykowane.

 

Profesjonalne wdrożenie

 

Sesje wprowadzające w siedzibie klienta i online, materiały oraz dedykowany opiekun, od początku trwania kontraktu

 

Doświadczenie w obsłudze klienta korporacyjnego

 

13 lat doświadczenia i wsparcie dużej organizacji macierzystej

 

Wsparcie w siedzibie firmy

 

Dyżury psychologa, warsztaty i sesje stacjonarne dla pracowników.

 

Człowiek w relacjach

 

Brak AI w działaniu klinicznym, kontakt z prowadzącymi webinaria na żywo. AI wspiera ekspertów, a nie ich zastępuje

 

 Webinary na żywo z możliwością pytań, brak AI w wsparciu.

Czaty AI, dominują nagrania, podcasty czytane przez AI, nacisk na skalowalność, nie wsparcie.

Psycholog Pierwszego Kontaktu

 

Wstępna rozmowa, bezpośrednio z psychologiem na linii, dobór terapeuty dopasowanego do problemu.

 

 

Tinderyzacja wsparcia: wybór tylko po zdjęciu, bez rozmowy i pomocy.

Umów się wygodnie na spotkanie

Jednak różnice to nie wszystko. Sprawdź nas w praktyce.  Zapraszamy Cię na krótkie spotkanie z Joanną Michalczuk, menedżer ds. współpracy biznesowej, która po zapoznaniu się z potrzebami i oczekiwaniam Twojej firmy zaproponuje Ci scenariusze wdrożenia EAP i zaprosi do testowania Strefy Klienta VIP. 

Zapraszamy Cię do rozmowy!