Wybierz język
EN

Crisis Shield - pakiet antykryzysowy

Oferta EAP

Crisis Shield

Nawet najlepszych liderów i Działy HR niektóre sytuacje zaskakują. Tak naprawdę na wypadek przy pracy, śmierć w zespole, zwolnienia grupowe, pandemię czy powódź nikt nigdy nie jest w pełni gotowy. Można jednak budować kompetencje radzenia sobie z kryzysami oraz zadbać o natychmiastowe wsparcie fachowców, kiedy nadejdą – to wszystko daje Ci Crisis Shield.

Reaguj i działaj
Crisis Shield
Crisis Shield
Pakiet antykryzysowy dla firmy. Działamy szybko i z empatią, gdy liczy się każda chwila | Cena pakietu: dopasowana do liczby pracowników

Crisis Shield

4 rodzaje kryzysów

Kryzysy mają różne oblicza — od nagłych zdarzeń losowych po złożone zmiany organizacyjne. Crisis Shield to kompleksowe wsparcie dostosowane do specyfiki czterech głównych typów kryzysów, z jakimi mogą mierzyć się firmy.

Zdarzenia losowe

Zdarzenia losowe

Wypadek przy pracy, śmierć pracownika, próba samobójcza, napaść na placówkę

Kryzysy masowe

Kryzysy masowe

Katastrofy naturalne, technologiczne i społeczne, epidemie, konflikty zbrojne

Zmiany organizacyjne

Zmiany organizacyjne

Zwolnienia grupowe, restrukturyzacje, redukcje kosztów, fuzje i przejęcia

Kryzysy w firmie

Kryzysy w firmie

Konflikty, mobbing, wysoka absencja, obniżona motywacja, kryzysy reputacyjne

Crisis Shield

Dlaczego Crisis Shield to dobra inwestycja dla firmy:

  • Szybka i adekwatna interwencja pozwala uniknąć chaosu
  • Łagodzi także długoterminowe skutki kryzysu, w tym ryzyko wystąpienia zespołu stresu pourazowego
  • Liderzy i pracownicy HR mają wsparcie i nie zostają sami z sytuacją
  • Mogą też liczyć na „pomoc 
    dla pomagającego”, by uniknąć „wypalenia pomaganiem”
  • Działając z wyprzedzeniem, 
    unikasz trudnych do oszacowania nieprzewidzianych kosztów
  • Po kryzysie Twoja firma szybciej powraca do sprawnego działania
Przeczytaj, jak wspieraliśmy w czasie powodzi

Crisis Shield

Program budowy kompetencji

W ramach usługi Crisis Shield oferujemy program specjalistycznych kursów edukacyjnych, które wspierają rozwój kluczowych kompetencji w zakresie reagowania na kryzysy psychologiczne. Program budowy kompetencji jest dostosowany do potrzeb pracowników, liderów i działów HR, wspierając ich w tworzeniu bezpiecznego i odpornego środowiska pracy.
„Pierwsza pomoc psychologiczna” – dbanie o innych
Dla pracowników

Jak budować własną odporność psychiczną

„Pierwsza pomoc psychologiczna” – dbanie o innych

Szkolenie dla pracowników koncentruje się na wzmacnianiu indywidualnej odporności psychicznej – uczestnicy uczą się, jak lepiej radzić sobie ze stresem, dbać o swoje zasoby i utrzymywać dobrostan psychiczny na co dzień. Uzupełniający moduł poświęcony pierwszej pomocy psychologicznej pokazuje, jak wspierać współpracowników w trudnych momentach i reagować z empatią na sygnały kryzysu.
Zawsze za wolnością wyboru, wolność wyboru, prawa kobiet, DEI
Dla Liderów

Rozpoznawanie i reagowanie na sygnały kryzysu

Troska o pracowników – co możesz zrobić i gdzie leży granica?

Szkolenie dla liderów skupia się na budowaniu uważności na potrzeby pracowników oraz wyznaczaniu zdrowych granic w udzielaniu wsparcia – uczestnicy dowiedzą się, jak realnie pomagać, nie biorąc na siebie zbyt wiele. Moduł poświęcony rozpoznawaniu i reagowaniu na sygnały kryzysu dostarcza praktycznych narzędzi do wczesnego zauważania trudności i podejmowania odpowiednich działań we współpracy z zespołem i specjalistami.
Budowanie bezpieczeństwa psychologicznego w firmie
Dla Działów HR

Pomocne kompetencje i sięganie po pomoc

Budowanie bezpieczeństwa psychologicznego w firmie

Szkolenie dla działów HR wspiera tworzenie kultury opartej na zaufaniu i otwartej komunikacji, w której pracownicy czują się bezpieczni, by mówić o swoich trudnościach. Uczestnicy rozwijają kompetencje pomocne w reagowaniu na sytuacje kryzysowe oraz uczą się, jak promować postawę otwartości na sięganie po pomoc – zarówno u innych, jak i u siebie.

Crisis Shield

W przypadku kryzysu

  • Kontaktujesz się z całodobową linią kryzysową dla HR i liderów
  • Wspólnie powołujemy sztab kryzysowy 
    i ustalamy strategię działania
  • Zgodnie z potrzebami, organizujemy spotkania i warsztaty grupowe
    z pracownikami – online lub na miejscu
  • Zapewniamy pracownikom sesje indywidualne online lub na miejscu
  • Udostępniamy pomocne materiały edukacyjne i zasoby wiedzy
  • Podsumowujemy podjęte działania
    i ich skuteczność

Crisis Shield

Nasze doświadczenie i zespół

W sytuacjach kryzysowych liczy się doświadczenie, czas reakcji i zaufanie do partnera. Program Crisis Shield opiera się na sprawdzonych rozwiązaniach i zespole ekspertów, którzy od lat skutecznie wspierają firmy w najtrudniejszych momentach.
biurowiec

12 lat wspierania polskich firm w kryzysach osobistych i grupowych

sprawy rodzinne spadkowe

Pomoc psychologiczna, konsultacje prawne i finansowe, wsparcie organizacyjne

sytuacje krytyczne

Sprawdzony zespół psychologów, terapeutów i interwentów kryzysowych

Porady w sprawach finansowych

Opiekun Klienta znający firmę i rozwiązania oparte o optymalizację kosztów

Crisis Shield

Referencje i świadectwa

Firma 1000+ pracowników

Branża produkcyjna
„Szczególnie cenimy sobie wysoką jakość szkoleń dotyczących pierwszej pomocy psychologicznej, które umożliwiły naszym menedżerom i zespołowi HR lepsze rozumienie potrzeb pracowników oraz skuteczniejsze udzielanie im wsparcia w sytuacjach kryzysowych”

Firma 5000+ pracowników

Branża energetyczna
„Dzięki podejściu opartemu na analizie potrzeb oraz konsultacjach z kluczowymi zespołami, udało się opracować dedykowane rozwiązania, które wspierają naszą organizację w zarządzaniu zdrowiem psychicznym i reagowaniu na sytuacje kryzysowe”

Firma 6000+ pracowników

Branża finansowa
BBH ściśle współpracuje z Lyra, aby zapewnić pracownikom w Polsce wsparcie w sytuacjach kryzysowych oraz pomóc pracownikom w USA poruszać trudne tematy, takie jak samobójstwa. „Lyra jest niezwykle proaktywna w dostarczaniu zasobów i wsparcia, zanim jeszcze o nie poprosimy”

Wdrożenie Crisis Shield

Czy chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak przygotować Twoją firmę na kryzys? Zapraszamy Cię na krótkie spotkanie z Joanną Michalczuk, Menedżerką ds. Współpracy Biznesowej, która po zapoznaniu się z potrzebami i oczekiwaniam Twojej firmy zaproponuje Ci scenariusze wdrożenia Crisis Shield i ich mierzalny wpływ.

Zapraszamy Cię do rozmowy!