Kontakt

Jak możemy dziś pomóc?

Szybki kontakt, prosty formularz, błyskawiczna odpowiedź

Jeśli chcesz poznać naszą ofertę dla Twojej firmy

Wypełnij formularz, a nasza Menedżer ds. Współpracy Biznesowej, Joanna Michalczuk, zapozna się z potrzebami Twojej firmy i przygotuje dla Ciebie indywidualną ofertę wdrożenia EAP (Employee Assistance Program). Otrzymasz profesjonalne doradztwo, propozycję scenariuszy dopasowanych do Twoich oczekiwań oraz możliwość praktycznego przetestowania rozwiązań.

Kontakt mailowy

Jeżeli nie lubisz formularzy

Cieszymy się na Twoją wiadomość i zapraszamy do przesłania zapytania ofertowego bezpośrednio na wspolpraca@lyrapolska.pl

 

Twoim zapytaniem zajmie się nasza Menedżer ds Współpracy Biznesowej Joanna Michalczuk.

Nasi Klienci

Zaufali nam

61
LyraPolska_klient45
LyraPolska_klient17
logo_AMD_web-1
LyraPolska_klient42
LyraPolska_klient25
LyraPolska_klient15
caterpillar-vector-logo
LyraPolska_klient1
LyraPolska_klient31
LyraPolska_klient52
LyraPolska_klient40
LyraPolska_klient18
LyraPolska_klient41
logo_BBH_grey
logo_pgf_napis
LyraPolska_klient32
62
LyraPolska_klient23
LyraPolska_klient18
LyraPolska_klient36
57
55
58
60
59
LyraPolska_klient5
LyraPolska_klient46
LyraPolska_klient6
LyraPolska_klient8
LyraPolska_klient7
LyraPolska_klient3
LyraPolska_klient9
LyraPolska_klient34
LyraPolska_klient37
LyraPolska_klient26
LyraPolska_klient16
LyraPolska_klient39
LyraPolska_klient19
LyraPolska_klient20
LyraPolska_klient38
LyraPolska_klient24
LyraPolska_klient21
LyraPolska_klient49
LyraPolska_klient27
LyraPolska_klient14
LyraPolska_klient12
LyraPolska_klient11
LyraPolska_klient22
LyraPolska_klient10
LyraPolska_klient28
LyraPolska_klient33
LyraPolska_klient43
LyraPolska_klient29
LyraPolska_klient44
LyraPolska_klient51
LyraPolska_klient54
LyraPolska_klient35
LyraPolska_klient48
LyraPolska_klient50
LyraPolska_klient53
LyraPolska_klient47

Nasze referencje

Nasi Klienci mówią o nas

BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego

BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego

"Firma Lyra Polska dostarcza naszej organizacji program wsparcia pracowniczego (EAP), który znacząco wpłynął na dobrostan i efektywność naszych pracowników. Dzięki niemu zyskali oni dostęp do profesjonalnej pomocy psychologicznej, prawnej i finansowej, co poprawiło ich samopoczucie i zdolność radzenia sobie z codziennymi wyzwaniami. ICAS jest dla nas także kluczowym partnerem w poszerzaniu wiedzy pracowników poprzez indywidualnie przygotowane webinaria. Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych usług oraz profesjonalizmu obsługi klienta. Program EAP stał się integralnym elementem naszej strategii dbania o zdrowie psychiczne, wspierając nas w tworzeniu zrównoważonego środowiska pracy.”
Polska Grupa Farmaceutyczna

Polska Grupa Farmaceutyczna

"PGF doskonale rozumie znaczenie programów wsparcia pracowników jako fundamentu pozytywnej kultury organizacyjnej. Wierzymy, że dobrostan zespołów bezpośrednio wpływa na zaangażowanie i efektywność pracy. Dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z Lyra Polska, dzięki której cała organizacja zyskała dostęp do kompleksowego wsparcia. Całodobowa linia umożliwia szybki kontakt z psychologiem, ale każdy z pracowników może też liczyć na sesje stacjonarne w gabinecie specjalistów oraz pomoc w zakresie dokumentacji prawnej i finansowej. Dążymy do tworzenia środowiska pracy sprzyjającego budowaniu i utrzymywaniu równowagi. Doceniamy, że Lyra Polska wspiera nas w sytuacjach wymagających szybkiej reakcji – od zmian organizacyjnych, przez konflikty, aż po sytuacje kryzysowe. Dzięki temu możemy proaktywnie wzmacniać odporność naszych zespołów oraz szybko powracać do pełnej efektywności działania w trudnych momentach. W tak dynamicznej branży, jaką jest farmacja, nieustanny rozwój kompetencji i umiejętności naszych pracowników jest nieodzowny. W PGF przykładamy szczególną wagę do tego aspektu, dlatego z uznaniem przyjęliśmy rozbudowany harmonogram webinariów. Tematyka tych szkoleń odpowiada na realne potrzeby naszych pracowników, a indywidualne wsparcie coachingowe dodatkowo pomaga w zdobywaniu nowych kwalifikacji i budowaniu pewnościsiebie w realizacji zawodowych wyzwań. Dziękujemy za partnerstwo, które nie tylko wspiera nasze działania w codziennej pracy, ale także pozwala budować stabilne fundamenty na przyszłość."
Siemens

Siemens

"Wybierając usługi Lyra Polska, Siemens dostarcza swoim pracownikom znacznie więcej niż tylko dostęp do konsultacji psychologicznych w gabinecie i online. Pracownicy mają pełne wsparcie – od porad psychodietetycznych, poprzez konsultacje prawne i finansowe, po programy wspierające tworzenie zdrowych nawyków. Dzięki bezpośredniemu i całkowicie anonimowemu dostępowi do całego spektrum specjalistów, nie muszą martwić się o długie terminy oczekiwania ani dodatkowe koszty. Dzięki tej inicjatywie, pomoc i wsparcie w zakresie zdrowia psychicznego, rozwoju zawodowego, kondycji fizycznej, stabilności finansowej i dobrostanu jest teraz na wyciągnięcie ręki dla każdego pracownika. Lyra Polska jest dumna, że może wspierać tak troskliwego i odpowiedzialnego pracodawcę."
Orbico Poland

Orbico Poland

"W Orbico Poland wiemy, jak ważne są działania w kwestii dobrostanu Pracowników, w związku z tym zarówno oni, jak i ich bliscy mogą korzystać z Programu Wsparcia. 🤝 Dzięki współpracy z Lyra Polska oferujemy im pomoc ekspertów w sprawach emocjonalnych, prawnych i finansowych. Wsparcie to obejmuje obszary, które są ważne zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Co bardzo istotne, ze wsparcia można skorzystać w sposób całkowicie anonimowy. 📚 Pracownicy uzyskali także dostęp do biblioteki artykułów i webinarów, która jest na bieżąco uzupełniana o nowe materiały. Bardzo cieszy nas, że nasza lista benefitów jest coraz bardziej zróżnicowana i poszerzyła się o tak ważny dla samopoczucia Pracowników element."