EAP w działaniu. 12 fundamentalnych różnic.
Funkcjonalności
Psychoterapia i coaching w gabinecie i online
Całościowe wsparcie psychologiczne i rozwojowe online i stacjonarnie / face to face
W 160 miastach w Polsce
Bezpieczeństwo i poufność
Anonimowe rozmowy i logowanie, zgodność z RODO, najwyższe standardy poufności
Brak oczekiwania na terminy
Natychmiastowa dostępność usług. Połączenie z psychologiem w 15 sekund. Całodobowa pomoc dostępna przez cały rok.
24/7/365
Psycholog Pierwszego Kontaktu
Wstępna rozmowa, bezpośrednio z psychologiem na linii, dobór terapeuty dopasowanego do problemu.
Tinderyzacja wsparcia
Dostęp do specjalistów
Pula specjalistów dobieranych do problemu. Od psychodietetytyków, przez psychoonkologów po prawników i coachów
Profilaktyka i interwencja kryzysowa
Crisis shield, interwencje kryzysowe 24/7, wsparcie dla HR i sztab kryzysowy.
Także w siedzibie klienta
Klinicznie potwierdzone metody
Wsparcie osobnego, poddanego superwizji, doświadczonego działu klinicznego in-house
Badania
Kompleksowa ocena silnych stron i wyzwań oraz gotowości firmy na zmiany i kryzysy.
Raport WINS
Człowiek w relacjach
Wsparcie kliniczne bez ingerencji AI. Kontakt z prowadzącymi webinaria na żywo.
Wsparcie dla HR
Opiekun klienta od momentu wdrożenia, HR Insights, program Help the Helper i webinaria dedykowane
Profesjonalne wdrożenie
Sesje wprowadzające w siedzibie klienta i online, materiały oraz dedykowany opiekun, od początku trwania kontraktu
Doświadczenie w obsłudze klienta korporacyjnego
13 lat doświadczenia i wsparcie dużej organizacji macierzystej, przy jednoczesnym zachowaniu zwinności.
Umów się wygodnie na spotkanie
Jednak różnice to nie wszystko. Sprawdź nas w praktyce. Zapraszamy Cię na krótkie spotkanie z Joanną Michalczuk, menedżer ds. współpracy biznesowej, która po zapoznaniu się z potrzebami i oczekiwaniam Twojej firmy zaproponuje Ci scenariusze wdrożenia EAP i zaprosi do testowania Strefy Klienta VIP.
Zapraszamy Cię do rozmowy!