Transformacja kultury pracy w Brown Brothers Harriman | Case study
Case Study
Jak Brown Brothers Harriman przełamuje bariery w obszarze zdrowia psychicznego?
Zatrudniając ponad 6 000 pracowników na całym świecie, Brown Brothers Harriman (BBH) jest największą prywatną firmą świadczącą usługi finansowe w Stanach Zjednoczonych. Oferuje usługi bankowości prywatnej, zarządzania inwestycjami oraz wsparcia dla inwestorów na rzecz klientów z całego świata.
BBH stawia na różnorodność, innowacyjność i globalizację. Jej kultura organizacyjna opiera się na dążeniu do dostarczania najlepszych rozwiązań i usług zarówno swoim klientom, jak i pracownikom.
Case study
Najważniejsze wnioski
Standardowe rozwiązania są ograniczone i nie odpowiadają na zmieniające się potrzeby firmy
BBH uruchomiło współpracę z Lyra w styczniu 2020 roku, doceniając szybki dostęp do opieki (średnio dwa dni do pierwszej dostępnej wizyty w porównaniu do średnich 25 dni na poziomie krajowym). Jednak wraz z wybuchem pandemii, wieloma kryzysami społecznymi i globalnym konfliktem, Lyra szybko dostosowała swoje działania, oferując głębsze wsparcie w zakresie zdrowia psychicznego, wykraczające poza terapię i coaching dla pracowników BBH. „Lyra wspierała nas w sposób, którego nie przewidzieliśmy na początku współpracy. Na początku zleciliśmy Lyrze pełne zastąpienie EAP i szkolenia dla menedżerów, ale w miarę pogłębiania współpracy zyskaliśmy o wiele więcej” – powiedziała Stein.
Lyra wspiera BBH w czasie bezprecedensowych wyzwań związanych ze zdrowiem psychicznym
BBH ściśle współpracuje z Lyra, aby zapewnić pracownikom w Polsce wsparcie w sytuacjach kryzysowych oraz pomóc pracownikom w USA poruszać trudne tematy, takie jak samobójstwa. „Lyra jest niezwykle proaktywna w dostarczaniu zasobów i wsparcia, zanim jeszcze o nie poprosimy” – powiedziała Stein. „Od przemocy z użyciem broni po decyzję Roe vs. Wade – zawsze otrzymujemy odpowiednie wsparcie, a ich przewidywanie naszych potrzeb jest imponujące. Nigdy nie musimy szukać treści – to prawdziwy dar.”
Wysokiej jakości świadczenie zdrowia psychicznego, które pomaga pracownikom wracać do zdrowia, jest nieodzowne
Najważniejszym wskaźnikiem dla każdej usługi wsparcia zdrowia psychicznego jest to, czy pracownicy faktycznie odczuwają poprawę. „Wskaźniki wykorzystania i dostępu są bardzo ważne, ale są to dane ilościowe, nie jakościowe” – powiedziała Stein. „Dla nas najważniejsze jest to, że 82% pracowników, którzy korzystali z opieki, wykazuje pozytywne zmiany po zakończeniu terapii. Chcemy, aby ludzie korzystali z tych świadczeń, ale równie istotne jest, aby te świadczenia faktycznie pomagały im w długoterminowej poprawie zdrowia. Jesteśmy zachwyceni naszymi wynikami i dzielimy się tymi danymi z naszymi liderami.”
BBH zapewnia wsparcie dla pełnego spektrum problemów ze zdrowiem psychicznym dzięki Lyra
BBH ostatecznie zintegrowało Lyra z planem zdrowotnym w USA, usuwając ostatnią barierę w dostępie do opieki dla pracowników z poważniejszymi problemami psychicznymi, wymagającymi wsparcia wykraczającego poza maksymalną liczbę sesji. „Była niewielka grupa naszych pracowników, którzy potrzebowali opieki wykraczającej poza ich maksymalną liczbę sesji. Uznaliśmy, że zapewnienie ciągłości opieki tym osobom jest kluczowe. To często pracownicy z najpoważniejszymi potrzebami, które wpływają na ich życie, a jednocześnie generują największe koszty roszczeń. Dzięki współpracy z Lyra możemy teraz wspierać całą naszą populację pracowników – od łagodnych przypadków po te najcięższe – w sposób kompleksowy” – powiedziała Stein.