Wybierz język
EN

EAP w działaniu. 12 fundamentalnych różnic.

Funkcjonalności

Psychoterapia i coaching w gabinecie i online

Całościowe wsparcie psychologiczne i rozwojowe online i stacjonarnie / face to face

EAP Lyra Polska
Platformy wellbeingowe / lifestylowe

W 160 miastach w Polsce

Bezpieczeństwo i poufność

Anonimowe rozmowy i logowanie, zgodność z RODO, najwyższe standardy poufności

EAP Lyra Polska
Platformy wellbeingowe / lifestylowe

Brak oczekiwania na terminy

Natychmiastowa dostępność usług. Połączenie z psychologiem w 15 sekund. Całodobowa pomoc dostępna przez cały rok.

EAP Lyra Polska
Platformy wellbeingowe / lifestylowe

24/7/365

Psycholog Pierwszego Kontaktu

Wstępna rozmowa, bezpośrednio z psychologiem na linii, dobór terapeuty dopasowanego do problemu.

EAP Lyra Polska
Platformy wellbeingowe / lifestylowe

Tinderyzacja wsparcia

Dostęp do specjalistów

Pula specjalistów dobieranych do problemu. Od psychodietetytyków, przez psychoonkologów po prawników i coachów

EAP Lyra Polska
Platformy wellbeingowe / lifestylowe

Profilaktyka i interwencja kryzysowa 

Crisis shield, interwencje kryzysowe 24/7, wsparcie dla HR i sztab kryzysowy.

EAP Lyra Polska
Platformy wellbeingowe / lifestylowe

Także w siedzibie klienta

Klinicznie potwierdzone metody

Wsparcie osobnego, poddanego superwizji, doświadczonego działu klinicznego in-house

EAP Lyra Polska
Platformy wellbeingowe / lifestylowe

Badania

Kompleksowa ocena silnych stron i wyzwań oraz gotowości firmy na zmiany i kryzysy.

EAP Lyra Polska
Platformy wellbeingowe / lifestylowe

Raport WINS

Człowiek w relacjach

Wsparcie kliniczne bez ingerencji AI. Kontakt z prowadzącymi webinaria na żywo.

EAP Lyra Polska
Platformy wellbeingowe / lifestylowe

Wsparcie dla HR

Opiekun klienta od momentu wdrożenia, HR Insights, program Help the Helper i   webinaria dedykowane

EAP Lyra Polska
Platformy wellbeingowe / lifestylowe

Profesjonalne wdrożenie

Sesje wprowadzające w siedzibie klienta i online, materiały oraz dedykowany opiekun, od początku trwania kontraktu

EAP Lyra Polska
Platformy wellbeingowe / lifestylowe

Doświadczenie w obsłudze klienta korporacyjnego

13 lat doświadczenia i wsparcie dużej organizacji macierzystej, przy jednoczesnym zachowaniu zwinności.

EAP Lyra Polska
Platformy wellbeingowe / lifestylowe

Umów się wygodnie na spotkanie

Jednak różnice to nie wszystko. Sprawdź nas w praktyce.  Zapraszamy Cię na krótkie spotkanie z Joanną Michalczuk, menedżer ds. współpracy biznesowej, która po zapoznaniu się z potrzebami i oczekiwaniam Twojej firmy zaproponuje Ci scenariusze wdrożenia EAP i zaprosi do testowania Strefy Klienta VIP. 

Zapraszamy Cię do rozmowy!